Aduan Pengguna Dalam Industri Telekomunikasi ini dilaksanakan dengan satu matlamat iaitu menyediakan satu laman untuk menerima aduan melalui internet daripada orang ramai secara online .
Dengan adanya Aduan ini, adalah diharapkan segala urusan orang ramai akan dipermudahkan lagi.Untuk pengetahuan anda, sistem ini telah dapat digunakan bermula dari 20hb Julai 2013.
Semua aduan yang dibuat akan kami siasat dahulu dan maklumat pengadu akan dirahsiakan. Sila hubungi kami melalui email sekiranya anda tidak menerima maklumbalas dalam masa 5 hari bekerja.
Sebarang pertanyaan mengenai aduan yang telah dibuat, sila email kepada : afifah.momo@yahoo.com .
pusat khimat aduan pengguna dalam industri telekomunikasi?
Nama:
Email:
Borang hanya boleh diisi menggunakan bahasa melayu dan disarankan mengisi borang dengan lengkap segala borang yang tidak lengkap TIDAK DI TERIMA ! Sekian Terima Kasih :)
Cara Membuat Aduan
Panduan penggunaan Sistem Aduan melalui laman web :
1. Klik Pautan Borang Aduan
2. Isi Borang Aduan mengikut panduan
3. Klik butang untuk menghantar aduan yang telah dilaporkan.